• hdbg

News

Unveiling the Efficiency: A Deep Dive in Film Squeezing Pelletizing Dryer

LIANDA MACHINERYpassi avanti cun una soluzione rivoluzionaria per u riciclamentu di i rifiuti plastichi - theAsciugatrice a pelletizzazione a spremitura di film.Questa macchina innovativa trasforma i film plastichi usati, i sacchetti tessuti, i sacchetti in PP Raffia è i film PE in preziosi granulati di plastica, prumove a sustenibilità è minimizendu l'impattu ambientale.

Da Flakes à Pellets Uniformi: U Prucessu LIANDA

L'Asciugatrice Pelletizzante Squeezing Film di LIANDA si integra perfettamente cù e linee di lavaggio è di pelletizazione esistenti, offrendu una soluzione cumplettamente automatizzata chì riduce significativamente i costi di u travagliu.Eccu un spartitu di u so prucessu notevuli:

Screw Extrusion and Deshydratation: U core di a macchina si trova in a vite.Impulsatu da un mutore è un riduttore chì generanu un torque elevatu, a vite pressa in modu efficace è trasmette u plasticu molle.Questa azione elimina quantità significativa d'acqua, ottenendu un tassu di desidratazione impressiunanti finu à u 98%.

Vantaggio di riscaldamentu duale: u disignu di LIANDA incorpora un sistema di riscaldamentu unicu.Utilizeghja u calore di frizione autogeneratu creata durante u prucessu di estrusione è u riscaldamentu elettricu ausiliariu.Questa cumminazzioni semi-plastificate in modu efficace a film desidratatu, preparendu per u prossimu stadiu.

Pelletizzazione precisa: a film semi-plastificata hè allora estrusa da un muffa.Lame d'alta velocità posizionate strategicamente accantu à u moldu taglianu precisamente a film in pellets uniformi.Questi pellets sò poi rinfriscati da l'aria è trasferiti à un silo per u almacenamentu.

U Power of the Variable Screw Design: LIANDA capisce i sfidi di trasfurmà a film plastica, in particulare a so tendenza à clump è ritene l'acqua.Per affruntà questi prublemi, LIANDA incorpora una vite cù un pitch variabile.Stu disignu innovativu assicura parechji vantaghji chjave:

Alimentazione uniforme: Impedisce l'imbulighjamentu di materiale è assicura un flussu fluidu in tuttu u prucessu.

Desidratazione Superiore: Ottene una efficienza eccezziunale di rimozione di l'acqua, sopra u 98%.

Efficienza energetica: ottimizza u cunsumu energeticu minimizendu l'usu di energia inutile.

Aumentu di a capacità di l'estrusore: Prucessa quantità maiò di materiale pre-disidratatu, aumentendu a produzzione generale.

Qualità di Pellet Coerente: Assicura una dimensione di granuli uniformi è una qualità consistente per i prudutti finiti superiore.

LIANDA: Impegnu invariabile per a qualità è u rendiment

À LIANDA Machinery, a qualità è a prestazione affidabile sò di primura.Semu orgogliosi di u nostru impegnu invariabile à l'eccellenza attraversu parechje pratiche chjave:

Fabricazione Avanzata: Utilizemu una vasta gamma di equipaghji di trasfurmazioni prufessiunali per guarantisci l'accuratezza è a precisione di ogni cumpunente.

Esperienza & Competenza: Sfruttamu anni di sperienza per stabilisce metudi di trasfurmazioni affidabili, assicurendu una funzione ottimale di a macchina.

Rigurosu Controlu di Qualità: Ogni cumpunente hè sottumessu à un'ispezione meticulosa da u nostru persunale dedicatu, chì guarantisci l'aderenza à i più alti standard di qualità.

Assemblea Maestra: I nostri squadre di assemblea sò custituiti da maestri sperimentati cù più di 20 anni di sperienza, assicurendu a custruzione di macchina curretta è efficiente.

Testu cumpletu: Prima di a consegna, tutte e macchine sò sottumessi à una rigurosa pruduzzione in linea completa per verificà u funziunamentu stabile è u rendiment.

Abbraccia a sustenibilità cù LIANDA

L'Asciugatrice Pelletizzante Squeezing Film di LIANDA Machinery vi permette di cuntribuisce attivamente à un futuru più verde.Cuntatta cioghje per spiegà cumu sta tecnulugia d'avanguardia pò trasfurmà e vostre operazioni di riciclamentu di i rifiuti plastichi è creà risorse preziose da i rifiuti.

E-mail:sales@ldmachinery.com/liandawjj@gmail.com

WhatsApp: +86 13773280065 / +86-512-58563288

Asciugatrice a pelletizzazione a spremitura di film1


Tempu di post: 18-mar-2024
Chat in ligna WhatsApp!