• hdbg

News

Rivoluzione di a Produzione di Cinturini in PET: L'innovativa Linea di Produzione di Cinturini in PET in Plastica

In u mondu di l'imballu, a forza è l'affidabilità di i materiali sò di primura.ULinea di pruduzzioni di cinturini in plastica PETsi trova in prima linea di sta industria, furnisce una soluzione robusta per a produzzione di cinturini in PET.Questu articulu si indaga in u prucessu intricatu è a tecnulugia di punta chì facenu sta linea di produzzione un cambiante di ghjocu.

Un salto in l'efficienza di a produzzione

A Linea di Produzione di Strap in Plastica PET hè una maraviglia di l'ingegneria chì combina l'asciugatura è a cristallizazione in un unicu passu efficiente di 20 minuti.Stu approcciu innovativu ùn solu aumenta l'aderenza è a forza di trazione di i cinturini, ma vanta ancu un impressiunanti cuntenutu di umidità finale di ≤50ppm, assicurendu a resistenza à a corrosione è a qualità di cinturione superiore.

Efficienza energetica ridefinita

Una caratteristica standout di sta linea di produzzione hè a so prudenza di risparmiu d'energia.Utilizendu un secadoru di cristalli infrarossi, si secca è cristallizza fiocchi / chips R-PET in solu 20 minuti à 30 ppm, riducendu i costi di energia da 45-50%.Paragunatu à i deumidificatori convenzionali, stu sistema risparmia finu à u 60% in spese energetiche, riducendu significativamente u costu di fabricazione di cinturini PET.

Funzioni avanzate è capacità

• Operazione Instant: U sistema ùn hà micca bisognu di pre-riscaldamentu, chì permette un start-up istantaneu è arresti più rapidi.

• Prucessu One-Step: Asciugatura è cristallizazione accade simultaneamente, streamlining u prucessu di pruduzzioni.

• Enhanced Tensile Strength: L'umidità finali pò esse cuntrullata à ≤30ppm o 100ppm, migliurà a forza di tensile è aghjunghjendu valore à i straps PET.

• Smart Control System: Equipatu di un sistema Siemens PLC, a linea di produzzione presenta una funzione di memoria di una chjave per facilità di operazione.

• Compact è User-Friendly: U picculu footprint di a linea è a struttura simplice facenu fàciule per uperà è mantene.

• Configurazione Customizable: L'operatori ponu stabilisce indipindentamente a temperatura è i tempi di secca per adattà à diverse esigenze di produzzione.

• Qualità Uniforme: U sistema ùn assicura micca segregazione di i prudutti, a priscinniri di densità di massa.

• Mantenimentu Simplicità: Pulizia è cambiamenti materiali sò dritta, minimizing downtime.

Cunclusioni

A Linea di Produzione di Cinturini in Plastica PET hè una prova di l'innuvazione in l'industria di l'imballaggio.Cù a so capacità di pruduce cinturini d'alta qualità da 100% fiocchi di buttiglia riciclati è u so design unicu di u sistema seccu, assicura a viscosità di i materiali è a qualità finale di e cinturini.A stabilità dimensionale è a dritta cunfirmanu chì i cinturini sò adattati per l'usu in macchine automatiche di imballaggio.Questa linea di produzzione ùn hè micca solu un pezzu di machini;hè un passu cruciale versu un futuru più sustenibile, efficiente è costu-efficace in soluzioni di imballaggio.

Per più infurmazione, per piacècuntatta ci:

E-mail:sales@ldmachinery.com/liandawjj@gmail.com

WhatsApp: +86 13773280065 / +86-512-58563288

Machine-Photos


Tempu di Postu: Mar-12-2024
Chat in ligna WhatsApp!