• hdbg

News

Sistema di macchina persunalizata

Taiwan MSW Trituratore di rifiuti è sistema di asciugatrice di pelletizzazione di barra di carburante

 

Materia prima

Material finale

nutizie-1-2 nutizie-1-1

Capacità

1000 kg/h

Umidità finale

Circa 3%

Sistema Machine

Sistema di triturazione + 1000KG/H Asciugatrice a pelletizzazione a barre di carburante

Cunsumu di energia

Circa 170 kW

Cumu travaglià

>> Fuel bar pelletzing dryer --- LIANDA Design adopra u principiu di estrusione di viti è disidratazione. U mutore conduce u riduttore, è l'altu torque di u riduttore conduce a rotazione spirale, u plasticu molle sarà pressatu à viti durante u prucessu di spinta di trasportu.Allora L'acqua serà eliminata è ottene a desidratazione.

>> L'asciugatrice di pelletizzazione di bar di carburante pò caccià quasi u 98% di l'acqua da a basura bagnata in modu efficiente.A parte di granu hè a vite circundata da a rete filtrante chì spingerà u materiale in avanti sottu una forte forza di pressa è spremitura, l'acqua sarà filtrata rapidamente.

>> U sistema di riscaldamentu: unu hè da a putenza d'autofrizione, un altru hè da u riscaldamentu elettricu ausiliariu.U sistema di riscaldamentu semi-plasticed a film lavatu è estrused out from the mold.Ci sò e lame di pelletizazione installate accantu à u muffa, a film semi-plasticata serà tagliata da lame di pelletizazione veloce.Infine, i pellets tagliati seranu rinfriscati da l'aria è trasmettenu à u silo di ciclone.

>> U canna à viti hè fatta di canna d'alimentazione di materiale, canna di compressione è canna plastificata.Dopu l'alimentazione, a spremitura, a film serà plastificata è tagliata à particella da u pelletizer chì hè stallatu in più di u muffa.

nutizie-1-3

Tempu di Postu: Feb-25-2022
Chat in ligna WhatsApp!