• hdbg

News

L'estrusore cù a stazione di vacuum Doppiu abbastanza per asciucà i fiocchi in u prucessu, allora ùn hè micca bisognu di pre-asciugatura?

Nta l 'ùrtimi anni, ci sò sistemu extruder multi-screw sò statu stabilitu in u mercatu comu una alternativa à Single - extruders viti cù un sistemu pre-asciugatura. (Qui chjamemu sistema di estrusione multi-vite cumpresi estrusori Twin-screw, estrusori di rulli planetari ecc.)

Ma pensemu chì hè necessariu di avè un sistema di pre-asciugatura ancu chì si usa un extruder multi-screw. Perchè:

1) Estrusori multi-screw ciò chì tutti anu sò sistemi di degassing di vacuum assai cumplessi installati nantu à l'extruder per impediscenu l'effettu di l'idrolisi per via di nisun prucessu di pre-asciugatura installatu. Di solitu un tali tipu di estrusore distintu cù cundizione:

L'umidità massima permessa di l'alimentazione ùn deve esse più di 3000 ppm (0,3 %)

In fatti, i fiocchi di bottiglia mostranu variazioni in a purità, a dimensione di particella, a distribuzione di a dimensione di particella è u grossu - è soprattuttu in l'umidità. I fiocchi post-consumu permettenu di mantene finu à circa 5 000 ppm d'umidità in u pruduttu è almacenà parechje volte sta quantità d'acqua nantu à a so superficia. In certi paesi, l'umidità di l'alimentazione pò esse sin'à 14 000 ppm ancu imballata in u Big Bag.

Sia u livellu assolutu di u cuntenutu di l'acqua è e so variazioni, chì sò inevitabbili, sò a vera sfida per l'estrusore multi-screw è u cuncettu di degassing cunnessu. Questu hè spessu risultatu in fluttuazioni di u prucessu, chì sò discernibile da pressioni di output estremamente variabili di l'estrusore. Hè assai pussibule chì una quantità significativa di umidità ferma ancu quandu ghjunghje à a so fase di fusione in l'estrusore per via di u livellu iniziale di umidità in l'estrusore. resina, è a quantità eliminata durante u vacuum

2) PET hè altamente igroscòpicu è assorbe l'umidità da l'atmosfera. Piccole quantità di umidità idrolizzanu u PET in a fase di fusione, riducendu u pesu moleculare. U PET deve esse seccu ghjustu prima di trasfurmà, è u PET amorfu hà bisognu di cristallizà prima di siccà in modu chì e particelle ùn si attaccanu micca inseme mentre passanu per via di a transizione di vetru.

L'idrolisi pò accade per via di l'umidità è questu spessu pò esse vistutu cum'è una riduzione di l'IV (Viscosità Intrinseca) di u pruduttu. PET hè "semi-cristalline". Quandu u IV hè ridutta, i buttigli sò più fragili è tendenu à fallu à a "porta" (puntu d'iniezione) durante u soffiu è u riempimentu.

In u so statu "cristalinu" hà una parte cristallina è amorfa in a so struttura moleculare. A parte cristallina si sviluppa induve e molécule ponu allineà in una struttura lineale assai compacta. In e regioni non-cristalline, e molécule sò in una dispusizione più aleatoria. Assicurendu chì a vostra cristalinità hè alta, prima di trasfurmà, u risultatu serà un pruduttu più uniforme è di più qualità.

I Sistemi di Tamburi Rotanti Infrarossi ODE Made IRD anu realizatu queste subfunzioni in un modu considerablemente più efficiente in energia. A radiazione infrarossa d'onda corta cuncepita speziale stimula a fluttuazione di u calore moleculare in u materiale seccu direttamente senza piglià u passu intermediu piuttostu inefficace di utilizà l'aria riscaldata. Un tali modu di riscaldamentu in i tempi di riscaldamentu è di siccazione ridutta à u intervalu di solu 8,5 à 20 minuti, secondu l'applicazione specifica, mentre chì parechje ore anu da esse calculate per i sistemi di aria calda o secca cunvinziunali.

L'asciugatura infrared pò migliurà significativamente a prestazione di un extruder twin-screw perchè riduce a degradazione di i valori IV è migliurà significativamente a stabilità di tuttu u prucessu.


Tempu di Postu: Feb-24-2022
Chat in ligna WhatsApp!